Gangsta Barney

2009.06.25. 09:15

Tudom,tudom hogy nem ide való és tényleg nem sok köze van a filmekhez,de ezt a videót nem rég fedeztem fel és hát én végig röhögtem! Érdemes végignézni:


A bejegyzés trackback címe:

https://filmforgato.blog.hu/api/trackback/id/tr231207125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.07.06. 11:47:07

Üdv!

Először is had gratuláljak a Tengerészgyalogos videóihoz, nagyon jók lettek!
Kitettem az oldal linkjét a blogunkra, remélem, nem gond.

Covery 2009.07.06. 18:58:33

@BlackSheep89: Ne viccelj,persze hogy nem gond,sőt! Én is szoktam a blogotokat nézni,szóval örülök neki, mert kedvelem a baaadmovies-t. Remélem sikerül hamarosan az új videót megvágnom. Nektek is sok siekert!

Jamie tha killa 2010.07.18. 16:17:00

én személy szerint szeretem a Tengerészgyalogost mert szórakoztató film és nem azért mert olyan jó de a videód jó lett szóval remélem minél több videód lesz ja és pont arról írtam az első kritikámat

rounpayne (törölt) 2010.08.16. 17:06:24

Miért nem csinálsz több videót? A Tengerészgyalogos szvsz nagyon jó lett.
süti beállítások módosítása