Éééééés újra egy videó

2009.06.17. 08:38

Sikerült kivégeznem a Tengerészgyalogost....illetve a videót elkészítenem, amivel pontot teszek eme szánalom végére. Nem gondolnám hogy túl sok szót érdemelne ez a film,szerintem ennyi pont elég belőle, már csak egy cool duma összeállítást szeretnék készíteni mert azok tényleg megérnek pár perc ráfordítást. Lehet egy klippet kéne belőle készíteni, még nem tudom. De addig is míg az elkészül íme a folytatás amiben amellett hogy milyen szánalmas a film azért láthattok egy igazán pörgős akció jelenetet, ami szerintem a Matrix bunyós jeleneteit is übereli,komolyan. Kár hogy a film amit köré építettek enyhén szólva is deficites, már mint élvezeti szempontból.
Íme:


A bejegyzés trackback címe:

https://filmforgato.blog.hu/api/trackback/id/tr391190303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2009.06.18. 23:18:46

Szia

Szerintem kifejezetten élvezhetők a videók. Folytasd amit csinálsz.
Esetleg próbálj egy film/egy videó szisztémával dolgozni, mert így élvezhetőbb. Tudom, hogy szar kihagyni dolgokat, de összességében megéri.

Jók az ötletek, kivitelezés, esetleg téged kéne még egy kicsit érthetőbbé beállítani, de így sem vészes.

Hajrá, beraktalak könyvjelzőnek

Covery 2009.06.19. 07:10:23

Fú!
Hát nagyon köszi. Igazad van az egy film egy videó elven én is gondolkodtam, csak malmoztam hogy mit hagyjak ki,de így utólag rájöttem hogy meglehetett volna 15 percben is csinálni, ezt még gyakorolnom kell. Normális mikrofont kéne kerítenem elérhető áron, rajta vagyok az ügyön. :) Még egyszer köszi az idődet és várom már a mostani projektedet, elég kíváncsivá tettél!
süti beállítások módosítása